Training and Development Lead

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Training & Development Lead @ Linde Global Services Romania

Training and Development implică îmbunătățirea eficienței organizației și a persoanelor și echipelor din cadrul acestora prin alinierea strategică la obiectivele de afaceri, identificarea nevoilor de formare prin consultarea părților interesate și utilizarea evaluărilor nevoilor.

Departament: Administratie

Program de lucru: 8h/zi luni-vineri cu 30 minute pauza de masa inclusa

Responsabilul de formare și dezvoltare este responsabil pentru evaluarea nivelurilor de abilități ale angajaților, identificarea nevoilor de formare, asigurarea alinierii obiectivelor de formare cu obiectivele corporative, crearea de programe de dezvoltare, furnizarea de sesiuni de formare și instruirea cursanților.

Responsabilități cheie conform proceselor de afaceri:

  • Elaborează și oferă un program de matrice de competențe stabilit în centru
  • Elaborează și menține curriculumul materialelor de instruire, oferă feedback/coaching cu privire la progres
  • Actualizează materialele de instruire în timp util pentru o livrare adecvată a instruirii
  • Pregătește prezentări pentru a sprijini alți formatori pentru a se asigura că sunt îndeplinite standardele de formare
  • Standardizează și organizează materialul de instruire în structură de foldere digitale (SharePoint)
  • Creează Web Based Training (WBT) pentru sesiunile de e-learning
  • Creează, perfecționează și oferă un program de îmbarcare a angajaților noi în întregul centru
  • Colaborează cu alte echipe și managementul centrului pentru a identifica deficiențele operaționale și dezvoltă soluții prin traininguri măsurabile
  • Oferă sesiuni de instruire dinamice (serviciu pentru clienți, abilități soft, formare proces, formare de perfecționare etc.) în centru pentru un public divers de învățare
  • Gestionează cu succes proiecte multiple, cu prioritate ridicată, cu termene limită concurente
  • Comunică informații atât clienților interni, cât și externi pentru a crește capacitatea de autoservire a clienților și înțelegerea unificată
  • Identifică și evaluează nevoile de formare pentru a determina lacunele pentru îmbunătățirea ulterioară a materialelor de instruire și a curriculum-ului pentru a crește mai bine cunoștințele și capacitățile produsului
  • Stabilește și construiește relații cu furnizorii externi de formare
  • Evaluează rentabilitatea investiției din colaborarea cu furnizorii externi în raport cu nevoile interne de formare
  • Gestionează procesele administrative legate de contractele de formare cu furnizori externi de formare
  • Generează diverse tipuri de rapoarte și le prezintă echipei lunar
  • Conduce angajamentul către procesele de instruire și asigură conformitatea

Abilități și competențe cheie necesare:

  • Abilități excelente de comunicare și prezentare, atât în ​​scris, cât și verbal
  • Nivel avansat obligatoriu de limbi germane și engleze
  • Cunoștințe bune de pachet MS Office și SAP
  • Cunoștințe și experiență echivalente în Training & Development
  • Concentrați-vă pe satisfacția clienților
  • Abilități orientate către detalii și de rezolvare a problemelor
  • Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu rapid, bazat pe proces
  • Abilitatea de a învăța rapid și de a se adapta ușor

SALARIU SI BENEFICII:

  • Program de lucru – Ziua noastră de lucru acoperă un program de lucru de 8 ore cu 30 de minute pauză de masă inclusă
  • Birou permanent la domiciliu pentru angajații care locuiesc la >50 km distanță de Timișoara și sistem hibrid de lucru pentru angajații care locuiesc în Timișoara și în apropiere
  • Tichete de masa in valoare de 20 RON
  • Abonament medical (Allianz Tiriac)
  • Bonus anual de performanță
  • Bonus de vacanță
  • al 13-lea salariu
  • Bonus de recomandare pentru fiecare candidat recomandat care va deveni colegul nostru
  • Sărbătoarea evenimentelor de viață - În cazul căsătoriei, nașterii sau adopției unui copil, vă sprijinim oferindu-vă zile libere și sprijin financiar (pe baza politicii noastre interne de compensare și beneficii)
  • Bonusuri suplimentare - Va oferim 150 RON de Craciun si de Paste, Ziua Copilului si 8 Martie
  • Reducere la ochelari
  • 24 de zile de concediu/an
  • Dezvoltare profesională - Oportunități mari de dezvoltare în cadrul companiei
  • Bookster - drumul spre perfecționare este și el pavat cu cărți

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BestJobs pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BestJobs pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BestJobs locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?