Ești o persoană...
- cu aptitudini excelente de comunicare (în scris, verbală, telefonică) și de colaborare
- cu gândire analitică solidă și competență decizională
- organizată, serioasă, căreia îi place să planifice lucrurile
- cu aptitudini foarte bune de stabilire a priorităților, în special capacitatea de a trata sarcini multiple în perioade scurte de timp
- cu aptitudini foarte bune de negociere și atenție sporită la detalii
- care are cunoștințe foarte bune de limba engleză
- cu foarte bune cunoștințe de utilizare a calculatorului?
Atunci te vrem în echipa noastră!
Suntem cea mai mare agenție de traduceri din România, în spatele căreia vei găsi o echipă tânără, unită și motivată – avem 3 sedii în România (Timișoara, Arad, București) și unul în Frankfurt.
Ce presupune jobul?
- te vei ocupa de toate aspectele procesului de traducere: primirea solicitărilor de la clienții din portofoliul tău, analizarea și stabilirea coordonatelor fiecărui proiect, identificarea celui mai bun freelancer cu care să lucrezi, livrarea la timp proiectelor
- vei identifica necesitățile clientului și îi vei oferi consultanța necesară
- vei planifica proiectele din punct de vedere al: costului, timpului de execuție, resurselor
- vei menține o comunicare clară atât cu clienții, cât și cu freelancerii, negociind cei mai buni termeni cu ambele părți
- vei analiza toate informațiile necesare pentru a identifica soluția cea mai bună cu scopul finalizării proiectului la timp
- vei folosi aplicațiile și programele interne
- vei transmite în timp util răspunsuri la solicitările clienților
- îți vei organiza și stabili sarcinile de zi cu zi în ordinea importanței
- vei veni cu idei pentru îmbunătățirea continuă a procesului de lucru
Ce îți oferim noi:
- bonusuri anuale sau trimestriale
- un mediu de lucru prietenos, alături de o echipă tânără și entuziastă
- tichete de masă
- asigurare medicală la clinică privată
- ieșiri lunare cu echipa
Sună interesant? Aplică acum pentru a putea iniția o discuție! 😊