Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Employment type: Permanent
Experience level: 2 - 3 years
Description
Descrierea jobului
Realizeaza verificari privitor la cheltuielile efectuate cu numerar si cu cardul de companie de catre angajatii Ursus si justificate prin deconturi de cheltuieli, cu scopul reflectarii corecte in contabilitate si respectarii controlului financiar intern;
Ofera suport clientilor interni prin furnizarea de informatii solicitate ad-hoc catre angajati, informatii legate de datoriile curente acestora;
Pregateste si furnizeaza rapoarte si analize pentru sumele nedecontate de angajati, astfel incat angajatii sa fie notificati in mod regulat asupra sumelor nedecontate;
Asigura training-ul necesar angajatilor pentru aplicatia de T&E, ca parte a procesului de onboarding sau ori de cate ori este necesar;
Este responsabil pentru arhivarea documentelor justificative aferente deconturilor si asigura relatia cu furnizorul de Servicii de arhivare in aceasta arie;
Verifica conformitatea deconturilor si documentelor justificatoare relationate cu legislatia fiscala si contabila in vigoare
Profile description
Candidatul ideal
Studii superioare economice;
Experienta contabila – minim 3 ani;
Cunostinte de operare PC: Nivel mediu (MS Office, SAP- obligatoriu);
Abilitati analitice bune;
Abilitati excelente de comunicare;
Personalitate dinamica;
Engleza scris si vorbit nivel mediu;
Abilitati pentru lucrul in echipa.