Descrierea Companiei
WNS (Holdings) Limited (NYSE: WNS) este o companie lider de management al proceselor de afaceri (BPM). Combinăm cunoștințele noastre profunde din industrie cu expertiza în tehnologie și analiză pentru a crea împreună soluții inovatoare, de transformare digitală, cu clienți din 10 industrii. Permitem companiilor din turism, asigurări, servicii bancare și financiare, producție, comerț cu amănuntul și bunuri ambalate de consum, transport maritim și logistică, asistență medicală și utilități să-și reimagineze viitorul digital și să-și transforme rezultatele cu excelență operațională.
Oferim un întreg spectru de servicii BPM în finanțe și contabilitate, achiziții, servicii de interacțiune cu clienții și resurse umane, utilizând modele de colaborare care sunt adaptate pentru a aborda provocările unice de afaceri ale fiecărui client. Co-creăm și executăm viziunea de viitor a peste 400 de clienți cu ajutorul celor peste 44.000 de angajați ai noștri.
Descrierea postului
Responsabilitati cheie:
- Furnizați informații despre starea Bagajului
- Furnizați informații generale despre întârzieri
- reguli de răspundere pentru bagaje
- informații despre documentele necesare și contactele necesare
- informații despre posibilele înlocuiri
- Furnizați informații pentru rapoartele ulterioare de daune
- informați clienții despre toate nevoile relevante în rapoartele ulterioare de daune
- informații despre documentul necesar
- Informații despre rapoartele de daune sau pierderi existente
- Furnizați informații despre obiectele pierdute la bord și la aeroport:
- sfaturi despre contactul corect
- sfătuiți despre starea obiectelor pierdute la bord
Calificări
Candidatul ideal:
- Comunicare si consiliere orientata catre client;
- Cunoașterea și respectarea reglementărilor de conformitate
- Limba germana la nivel avansat;
- Consiliere orientată spre servicii și îngrijire pentru clienți