Descrierea Companiei
WNS (Holdings) Limited (NYSE: WNS) este o companie lider de management al proceselor de afaceri (BPM). Combinăm cunoștințele noastre profunde din industrie cu expertiza în tehnologie și analiză pentru a crea împreună soluții de transformare inovatoare, conduse de digital, cu clienți din 10 industrii. Permitem companiilor din turism, asigurări, servicii bancare și financiare, producție, comerț cu amănuntul și bunuri ambalate de consum, transport maritim și logistică, asistență medicală și utilități să-și reimagineze viitorul digital și să-și transforme rezultatele cu excelență operațională.
Oferim un întreg spectru de servicii BPM în finanțe și contabilitate, achiziții, servicii de interacțiune cu clienții și resurse umane, utilizând modele de colaborare care sunt adaptate pentru a răspunde provocărilor unice de afaceri ale fiecărui client. Co-creăm și executăm viziunea de viitor a peste 400 de clienți cu ajutorul celor peste 44.000 de angajați ai noștri.
Descrierea postului
- Furnizați informații despre starea Bagajului
- bagajul încă nu a fost găsit
- au fost găsite bagaje și se recomandă
- bagajele sunt găsite, dar nu sunt încă la livrare
- bagajele sunt găsite și vor fi livrate
- verificați dacă bagajele nerevendicate se potrivesc cu raportul pierdut
- Furnizați informații generale despre întârzieri
- reguli de răspundere pentru bagaje
- informații despre posibilele înlocuiri
- informații despre documentele necesare și contactele necesare
- Furnizați informații pentru rapoartele ulterioare de daune
- informați clienții despre toate nevoile relevante în rapoartele ulterioare de daune
- informatii despre documentele necesare
- Informații despre rapoartele de daune sau pierderi existente
- revizuirea caracterului complet al documentelor pentru cercetări ulterioare
- informații despre starea reală a raportului de pierdere sau avarie
- informații despre biroul responsabil de relații cu clienții
- Furnizați informații despre obiectele pierdute la bord și la aeroport
- sfaturi despre contactul corect
- sfaturi despre starea obiectelor pierdute la bord