Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Vino si alatura-te echipei KRUK Romania si vom creste impreuna, cu pasiune si hotarare!
Grupul KRUK este liderul pietei de gestionare a creantelor din Europa Centrală. Din, Grupul activeaza cu succes pe piata din Romania.
KRUK Group este prezent in mai multe tari din Europa Centrala: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Germania, Luxemburg, Malta, Italia si Spania. Compania ofera oportunitați de dezvoltare, siguranța, suport si stabilitate. KRUK Romania are o echipa tanara și profesionista, cu un mediu de lucru placut si linistit. Unele dintre valorile grupului care ne ajuta sa ne ghidam activitatea sunt: cooperarea, spiritul de echipa si parteneriatul.
In centrul fiecarui proiect si activitate pe care le dezvoltam, avem clientii nostri si ne straduim in fiecare zi sa gasim noi solutii viabile care sa ii ajute sa isi rezolve problemele financiare temporare.
Treasury officer - Perioada determinata 2 ani
Responsabilitati:
- Mentine relatia cu bancile partenere - gestioneaza conturile bancare ale societatii, actualizeaza si pregateste documentatia in relatia cu bancile partenere.
- Realizeaza plata furnizorilor si orice alte transferuri necesare conform contractelor in vigoare.
- Intocmeste proceduri de lucru si masuri de control in relatie cu activitatea de cash management.
- Planifica si coordoneaza fluxul de numerar necesar pentru activitatea curenta a societatii, actioneaza conform planificarii si analizeaza rezultatele.
- Realizeaza rapoarte specifice catre managementul din Polonia si Romania.
- Pregateste lunar indicatorii de performanta si KPI aferenti si urmareste realizarea target-ului stabilit.
- Monitorizeaza si optimizeaza procesele din aria sa de responsabilitate.
- Se implica in proiecte pentru optimizarea proceselor din Aria Finaciar.
- Realizeaza analize financiare si prezinta recomandari la solicitarea managementului.
- Solutioneaza diverse solicitari venite din partea clientilor interni.
- Participa la misiunile de control ale organelor de stat, la misiunile de audit intern sau audit financiar.
Cerinte:
- Diploma de licenta in contabilitate sau in domeniul economic;
- Experienta in domeniul financiar contabil de minim 1 an;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
- Cunostinte de operare calculator - Excel nivel mediu;
- Atentie la detalii si spirit de observatie;
- Abilitati de comunicare si cooperare.
- Gandire critica
- Etica profesionala
Beneficii:
- Sistem flexibil de beneficii intr-o platforma online - poti alege beneficiile pe care le doresti;
- Sediu central, usor accesibil (Timpuri Noi);
- Asigurare medicala;
- Work-life balance (8 ore si 30 minute pauza de masa);
- Program flexibil de lucru si work from home;
- Oportunitati de dezvoltare (cursuri interne si externe);
- Climat de lucru foarte prietenos;
- 21 zile de concediu de odihna + 1 zi libera pentru ziua de nastere.