Trezorier - perioada determinata

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerințe:

  • Studii medii sau superioare, de preferat în domeniul economic
  • Experienţă profesională:  minim 1 an în activități similare
  • Foarte bună experiență în întocmirea de tabele, evidențe și rapoarte
  • Experiență în operare și introducere date numerice
  • Cunoștințe de contabilitate primară
  • Experiență în utilizarea unui sistem informatic de tip ERP constituie un avantaj
  • Foarte bună organizare și atenție la detalii
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare
  • Foarte bune cunoștințe operare calculator: MS Word, Excel, Outlook.

 

Responsabilități:

  • Asigurarea evidenței extracontabile operative a tuturor încasarilor pe care le efectuează în lei sau valută, utilizând sistemul informatic intern
  • Arhivarea documentelor bancare justificative
  • Operarea la zi în sistemul informatic a extraselor de cont bancare, înregistrarea chitanțelor, eliberearea dispozițiilor de plată/ încasare
  • Efectuarea, operarea și verificarea încasărilor și plăților
  • Întocmirea zilnică a registrului de casă
  • Gestionează și pune la dispoziție în caz de control documentele contabile, evidențele și oricare alte elemente materiale sau valorice solicitate pe care le are în gestiune, în vederea cunoașterii realității obiectelor și surselor impozabile sau taxabile
  • Cunoașterea și respectarea procedurilor de lucru
  • Colaborarea cu departamentele contabilitate, project management și vânzări
  • Întocmirea de rapoarte și evidențe.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CERTSIGN S.A. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CERTSIGN S.A. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CERTSIGN S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?