Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
CERINŢE:
- Studii superioare în domeniul economic sau în inginerie, cu minim diplomă de licenţă;
- Experinţă în achiziţii/aprovizionare;
- Cunoştinţe de operare PC;
- Cunoaşterea limbii engleze nivel avansat;
- Permis de conducere
OBIECTIVELE POSTULUI:
- Coordonarea proiectelor de reducere de costuri;
- Stabilirea unor relaţii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a problemelor;
- Prospectarea pieţei de profil şi a condiţiilor de achiziții/ livrare.
ABILITĂŢI NECESARE:
- Foarte bune abilități de comunicare, relaționare interpersonală și negociere;
- Abilități de organizare/ planificare;
- Abilități de lucru în echipă;
- Prioritizarea și gestionarea eficientă a timpului;
- Capacitate de analiză, bun strateg.
DESCRIEREA JOBULUI
Sarcini/Activităţi principale:
- Identifică noi furnizori de bunuri şi se asigură de cel mai bun raport calitate- preţ;
- Întocmeşte şi transmite cererile de informaţii, oferte si cotatii in legatura cu respectivele achizitii;
- Analizeaza si evalueaza obiectiv ofertele furnizorilor si participa la negocieri, in vederea clarificarii tuturor termenilor contractuali;
- Transmite contractul/ actele aditionale catre furnizor;
- Confirma contractul/ actele aditionale;
- Transmite estimari de aprovizionare catre furnizori;
- Monitorizeaza fiecare achizitie pentru respectarea bugetului aprobat;
- Negocierea prețurilor și discounturilor la achizițiile de marfă.
- Mentine si dezvolta relatii de colaborare cu furnizorii
- Renegociaza periodic contractele cu furnizorii traditionali ;
- Asigura satisfactia clientilor interni si externi
- Urmareste si clasifica furnizorii dupa diferite niveluri de performanta
- Comunica eventuale blocaje, atat la costuri, termen de livrare etc.
- Asigura interfata in cazul unei crize a furnizorului (cantitate, livrare, facturare).
Ce îți oferim:
- Pachet salarial motivant
- Posibilitatea de a evolua într-un domeniu inovator