Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Rolul User Experience Specialist este acela de a gestiona intreaga comunicare cu utilizatorii produselor Karcher, in mediul digital, respectiv pe platformele de Social Media, pe website, in comunitati si pe platformele de e-commerce. Iti sunt necesare abilitati de comunicare, de organizare si nu in ultimul rand trebuie sa fii o persoana capabila sa gandeasca creativ si sa ofere utilizatorilor cea mai buna experienta de comunicare digitala, legata de produsele si serviciile Karcher.
Vei fi parte din echipa de Marketing si Product management a Karcher Romania si vei interactiona zilnic cu utilizatorii nostri prin conversatii relevante, generand si oferind continut cat si experiente pozitive cu brandul nostru.
Responsibilitati:
- Executa strategia de digital & social media, ca parti componente din planul de marketing general, cu rolul de a atinge obiectivele de business si comunicare
- Administreaza operatiunile zilnice pe platformele digitale: a) dezvolta si adapteaza continut in baza strategiei de comunicare, b) planifica publicarea continutului pe toate canalele digitale de comunicare si interactiune cu clientii, inclusiv „live content” precum Instagram Stories, c) monitorizeaza conversatiile in Social Media, si interactioneaza cu utilizatorii, d) raspunde recenziilor pe platformele de e-commerce
- Mentine si actualizeaza permanent continutul video pe canalul de YouTube, atat cel corporate cat si pe toate grupele de produse
- Gestioneaza comunicarea corporate in mediul digital
- Pregateste continut pentru partenerii de business, astfel incat brandul Karcher sa fie impecabil reprezentat pe canalele de comunicare digitale ale partenerilor.
- Administreaza campaniile prin Influenceri: identifica si lucreaza cu influenceri pentru a amplifica impactul campaniilor
- Identifica corect Customer Journey si intervine in punctele cheie cu comunicari si continut pentru cresterea notorietatii, mentinerea interesului si generarea conversiilor
- Realizeaza rapoarte si analize: identifica insight-uri din rapoarte si extrage key learnings
- Optimizeaza performanta: monitorizeaza periodic performanta campaniilor, comunicarilor si adapteaza, daca e necesar.
Cerintele postului:
- Diploma de licentiat in comunicare, marketing, afaceri. Cursurile de perfectionare in marketingul digital, social media sunt considerate un avantaj. Experienta de lucru: inre 1 si 3 ani pe un post similar, intr-o companie sau agentie de comunicare. O profunda intelegere a ecosistemului digital.
- Excelente abilitati de comunicare, planificare si organizare, „data-driven thinker”, un bun colaborator dar care lucreaza excelent si individual, pasionat de noile medii de comunicare, creativ si proactiv. Experienta in roluri de Admin pe platformele de Social media si in alte instrumente specifice de reporting, planificare si monitorizare.