Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Salut!

Suntem în creștere și avem nevoie de ajutorul a 6 designeri UX.

De ce: Raiffeisen trece printr-o transformare digitală, o parte din care a însemnat repoziționarea User Experience Design. Ne îndreptăm către configurații agile în domenii cheie ale băncii și construim noi echipe. De asemenea, UX și CX sunt acum unificate (❤️) acționând ca o singură disciplină transversală: Experience Design .


Iată câteva dintre echipele și obiectivele pentru care recrutăm designeri:

🔔 Identitate digitală și onboarding

Veți aborda Onboarding (deschiderea de cont la distanță) ca subiect pentru produsele bancare online, contribuind în același timp la dezvoltarea întregului ecosistem din perspectivă arhitecturală. Lucrați cu securitate și inginerie pentru a evolua modelul actual de identitate.


🔔 Carduri

Totul este în titlu. Carduri virtuale, carduri de credit, carduri de debit, veți ajuta la dezvoltarea acestor experiențe astfel încât clienții să poată experimenta în sfârșit reacții care nu sunt de obicei asociate cu operațiunile bancare, cum ar fi pur și simplu Smiling. Tall Order :)


🔔 Digital banking, Persoane fizice

Reproiectăm soluțiile de banking online pentru toți clienții și segmentele (de la persoane fizice până la persoane juridice). Experiența în lucrul în sprinturi, explorarea și validarea într-o cultură agilă, gândirea critică și de sistem sunt toate cheie aici.


🔔 Sisteme de proiectare (căutarea unui client potențial)

Lucrăm la evoluția limbajului de proiectare folosit în Raiffeisen, în sincronizare cu inițiative similare care apar la nivel de grup și la îmbunătățirea transferului dintre proiectare și inginerie. Caut un viitor coleg care să dețină și să conducă inițiativa, care poate fi responsabil pentru perfecționarea standardelor și modelelor și pentru a se asigura că acestea sunt utilizate corespunzător în cadrul diferitelor echipe și produse. Ar avea experiență în domeniul mobil și web, ar avea opinie și a mai livrat sisteme de design.


Mai multe despre UX la Raiffeisen:

Veți colabora cu Business and Product Management pentru a combina obiectivele de afaceri, cerințele existente și nevoile nesatisfăcute în produse și servicii semnificative (evident).

Veți ajuta la ghidarea echipei și a întregii organizații către furnizarea de soluții consistente în toate punctele de contact.

Va trebui să fii grozav nu numai în artizanat, ci și în înțelegerea faptului că, în fazele incipiente de transformare pentru companii, designerii joacă un rol vital în spargerea silozurilor și în colaborare pentru a deveni cu adevărat centrați pe utilizator. Egoul rămâne la uşă.


În calitate de UXD, veți:

  • Colaborați cu Business și Product pentru a asigura o acoperire adecvată a tuturor inițiativelor
  • Partener cu UX Research în cercetarea generativă și evaluativă
  • Asigurați calitatea designului la toate nivelurile - UI, IA, IxD, informând și consolidând sistemul de proiectare în proces
  • Aliniați-vă cu DEV, BA, QA pentru a asigura livrarea optimă a produselor și caracteristicilor, abordând constrângerile imprevizibile care apar în cadrul dezvoltării din cauza sistemelor moștenite și a datoriei tehnice
  • Participați la sesiuni de critică de design, lucrând cu colegii dvs. pentru a îmbunătăți rezultatele și coerența produselor și caracteristicilor
  • Educați non-designerii prin fiecare interacțiune, lucrând spre obiectivul mai mare de a crește cunoștințele de design în cadrul companiei


Ce căutăm:

  • Un portofoliu care arată nu lovituri de dribling, ci procesul real, luarea deciziilor, iterații, compromisuri, colaborare, atenție la detalii
  • Experiență solidă în lansarea produselor digitale
  • Gândire critică, gândire de produs
  • Gândirea și capacitatea de a lua feedback-ul ca pe o oportunitate de îmbunătățire
  • Curiozitate
  • Abilități de management al părților interesate
  • Pofta de invatare
  • Apetitul de a-i ajuta pe cei din jurul tău să crească


Iată ce ar putea fi o provocare:

  • Asigurați-vă că fiecare conversație cu non-designeri este o sesiune de învățare (inclusiv pentru dvs.)
  • Deschiderea procesului dvs. și lăsarea altora să intre, ajutându-i să înțeleagă rațiunea din spatele deciziilor dvs. de proiectare
  • Fiind un conector, promovând colaborare și înțelegeți cum să echilibrați obiectivele pe termen scurt cu cele pe termen lung.


Iată de ce poate merita:

  • Veți ajuta la dezvoltarea unei echipe și a unui proces susținut de un mandat executiv (echipa Experience Design raportează la nivel de consiliu)
  • Veți avea șansa de a lucra la produse pentru piața locală, ajungând la peste 1.000.000 de utilizatori și peste 100.000 de companii, cu acces la utilizatori, de unde șansa de a dezvolta și aplica un proces de design matur.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Raiffeisen Bank Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Raiffeisen Bank Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Raiffeisen Bank Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?