Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Obiectivul postului
Creste cifra de afaceri online, dezvolta canalul de vanzari online, creste reputatia si vizibilitatea brandului in mediul online
Sarcini profesionale de specialitate:
- Raspunde cu promtitudine la comenzile si solicitarile primite de la clienti online, telefonic, in birou si pe whatsapp
- Intocmeste oferte si documente de vanzare (facturi proforme, facturi de vanzare, documente de transport) si urmareste stadiul acestora pana la finalizare
- Negociaza preturi de vanzare, costuri de achizitie si discounturi in limitele de autoritate stabilite
- Urmareste incasarile clientilor
- Identifica, calculeaza si comunica clientilor termenele de livrare si costurile de transport pe baza termenelor de aprovizionare, caracteristicilor produselor si a posibilitatilor logistice ale companiei
- Raspunde mailurilor si mesajelor actualilor si potentialilor clienti
- Urmareste intregul proces de vanzare, de la identificarea clientului, ofertare, contractare, facturare, livrare, incasare, solutionare reclamatii
- Obtine review-uri pe Google si pe site pentru produsele listate
- Introduce si modifica pe site produse
- Gestioneaza retururile si intarzierile generate de curieri/transportatori
- Comanda materiale catre furnizori si tine legatura cu acestia in limita competentelor
- Identifica probleme de functionare a magazinului si le comunica superiorului sau departamentului suport al platformei online
Sarcini specifice de comunicare şi raportare :
- Trimite clientilor ofertele, facturile si alte documente financiare si contractuale,
- Furnizeaza departamentului financiar comenzile, facturile si celelalte documente de receptie emise
- Furnizeaza departamentului logistica toate comenzile de vanzare si achizitie emise, pentru organizarea livrarilor si a spatiului din depozit
- Raporteaza superiorului: intarzieri care pot afecta activitatea clientilor, nefunctionalitati sau erori in site
Supraveghere şi îndrumare necesară
Este instruit de superior cu privire la utilizarea programului de gestiune si facturare, platformei online, platformei de curierat si transport, sistemului de ofertare, procedurilor de lucru online, produselor vandute pe site. Superiorul creeaza conditii pentru instruire cu privire la produsele vandute de firma (participarea la traininguri, materiale, cataloage), iar Titularul postului se va autoinstrui permanent cu privire la aceste aspecte.
Complexitatea activităţii
Activitatea presupune necesitatea constanta si continua de instruire si autoinstruire cu privire la produsele vandute pe site.
Exista perioade (zile din saptamana si luni din an) cand sunt varfuri de activitate care se traduc printr-un numar mare de apeluri telefonice, mailuri, comenzi de gestionat, documente de emis, care necesita o capacitate de prioritizare a timpului si de organizare a documentelor si abilitati de a lucra sub presiune.
Activitate creativă
Postul necesita abilitati de prioritizare a sarcinilor si structurare a acestora, intelegerea impactului propriei activitati asupra departamentelor cu care relationeaza, a clientilor si a furnizorilor.
Sunt necesare abilitati de prezentare clara si structurata a informatiei catre clienti si de adaptare a informatiei oferite la diferite profiluri de clienti.
Pregatire si aptitudini:
- Absolvent liceu, preferabil sectia real
- Absolvent universitate - de dorit
- Instruire specifică (ex. Materiale de constructii, Vanzari, Negociere, Comunicare etc.) - de dorit
- OBLIGATORIU: Utilizarea computerului: Windows, MS Office (Word, Excel, Outlook), Internet la nivel mediu – formule Excel – VLOOKUP, SUM, SUBTOTAL, utilizare filtre, cautare, redactare documente, corespondenta pe email si whatsapp, browsing, operare cu fisiere si foldere
- OBLIGATORIU: Viteza de redactare documente pe calculator (oferte, mailuri, comunicari whatsapp)
- OBLIGATORIU - Aptitudini bune de comunicare – atât verbal cât şi în scris – înţelegerea corectă a informaţiei primite, prezentarea clară a informaţiilor, transfer fără distorsiuni, ascultător activ, exprimare oral si in scris corect gramatical, politicoasa, ingrijita si structurata
2. Experienţă
- Minimum cinci ani experienţă de munca
3. Cerinţe fizice
4. Cerinţe psihologice
- Atitudine orientata spre excelenta si standarde inalte de calitate a propriei munci
- Atitudine pozitivă (eu sunt OK, tu eşti OK), orientare spre gasirea de solutii
- Persoana extroverta, comunicativa, prietenoasa, politicoasa, dispusa sa vorbeasca des si mult la telefon
- Bun ascultator pentru intelegerea nevoilor clientilor
- Bun negociator
- Raspunzator de consecintele deciziilor si actiunilor sale
- Aptitudini bune de investigare, curiozitate intelectuala
- Comportare adecvată, aptitudini interpersonale satisfăcătoare
- Bun organizator al propriei activităţi – stabileşte priorităţi, isi organizeaza propria agenda, inovator în rezolvarea propriilor priorităţi, păstrarea curăţeniei, arhivarea documentelor generate, menţinerea de înregistrări precise
- Abordare rationala, bazata pe fapte si date concrete
- Bun manager al timpului – bună alocare a diferitelor sarcini, respectarea termenelor
- Disponibilitate de gestiona intreruperi frecvente generate de apeluri telefonice sau mailuri de la activitatea administrativa (emitere de documente si comenzi, redactare de mailuri, arhivare documente)
- Păstrarea confidenţialităţii asupra datelor şi înregistrărilor companiei
5. Altele
- Preocupare în dezvoltarea continua a propriei persoane