Rezumatul postului
DESCRIERE
Amazon este cea mai axată pe client. În lumina acestui fapt, compania oferă clienților noștri cei mai implicați – vânzători/vânzători (și nu numai) cel mai înalt nivel de servicii, încurajându-i să participe pentru a-și dezvolta afacerile pe Amazon.
În calitate de consultant pentru furnizori (VC), veți contribui la formarea și realizarea unei strategii de gestionare a pilonilor cheie de metrică pentru furnizorii Amazon.
Veți colabora pe plan intern cu liderii echipelor de servicii de vânzare cu amănuntul și furnizori și veți fi responsabil pentru anumite aspecte ale afacerii furnizorului cu Amazon. Se va implica direct cu mai multe echipe interne pentru a optimiza afacerea pentru producătorii cheie (furnizori) pe site-urile Amazon.
Veți concepe, crea și analiza o gamă largă de date, pentru a crește traficul furnizorului, cunoașterea mărcii, conversia clienților și veniturile pe Amazon. De asemenea, veți analiza aspectele strategice și operaționale ale afacerii lor cu Amazon, analiza cauzei principale a problemelor și oportunităților care afectează afacerea furnizorului. Accentul dumneavoastră va fi pus pe aspectele strategice și operaționale ale gestionării relațiilor clienților cu furnizorii noștri.
Responsabilități cheie ale postului
- Sprijină performanța echipelor tale interne în ceea ce privește valorile de intrare și impactul furnizorilor asupra creării unei experiențe excelente pentru clienți;
- Parteneriat cu echipa de retail pentru a gestiona relația cu furnizorii, promovând nevoile vânzătorului la Amazon;
- Construiți canale de comunicare puternice la toate nivelurile, stabiliți așteptări adecvate, oferiți comunicări clare privind starea și gestionați un plan de creștere pentru furnizori;
- Construiți și executați un plan de cont strategic care oferă oportunități de afaceri cheie și KPI relevanți pentru furnizori și Amazon;
- Lucrați cu echipele/furnizorii interni Amazon pentru a îmbunătăți aspectele operaționale ale afacerii lor, oferind o experiență excelentă pentru consumator;
- Efectuați o analiză aprofundată a problemelor tratate pentru furnizori și dezvoltați recomandări și planuri de acțiune bazate pe date pentru a îmbunătăți experiența furnizorului;
- Oferiți un lider de gândire în ceea ce privește planificarea, foile de parcurs și execuția;
- Stabiliți parteneriate pe termen lung cu partenerii furnizori cheie pentru grupul de furnizori gestionat;
- Sprijină lansările de noi programe, categorii și caracteristici;
- Efectuați revizuiri periodice săptămânale și lunare de afaceri cu furnizorii, evidențiind performanța metrică a afacerii și construind planuri de acțiune;
- Influențarea valorilor - înțelegeți valorile și creați previziuni realiste. Asumați-vă riscuri calculate și reacționați rapid cu noi planuri de acțiune.
Calificări de bază
- Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală în engleză și germană
- Este de preferat o diplomă de licență în orice domeniu
- Experiență relevantă (minim 3 ani) în managementul furnizorilor, vânzări, post-vânzare, gestionarea contului sau dezvoltarea afacerii în gestionarea afacerilor B2B;
- Abilități puternice de prezentare, capacitatea de a exprima gândurile în mod logic și succint. Abilități demonstrate de ascultare activă, foarte consultativ și orientat spre soluții;
- Abilități de analiză a datelor – capacitatea de a colecta, curăța, interpreta, contesta și pune sub semnul întrebării datele și de a oferi soluții; capacitatea demonstrată de a gestiona afacerea;
- Abilități de influență - influențare a metricii: capacitatea de a înțelege o metrică și de a crea previziuni realiste; aptitudini de negociere
- Abilitatea de a opera într-un mediu aflat în mișcare rapidă și uneori ambiguu, cu control deplin și responsabilitate pentru atingerea obiectivelor de afaceri;
- Dezvoltați idei, abordări și soluții originale la situații sau probleme tipice, neobișnuite sau dificile;
- Abilitatea de a lucra în echipă și, în cele din urmă, să se concentreze pe obținerea de rezultate la standarde înalte;
Calificări preferate
- Expunerea la cumpărarea cu amănuntul, planificarea și alocarea cu amănuntul, managementul de produse/proiect, marketing sau comerț electronic va fi un plus.
- O înțelegere și pasiune pentru comerțul electronic;
- Cunoștințe Excel avansate.
Amazon este un angajator cu șanse egale. Credem cu pasiune că angajarea unei forțe de muncă diverse este esențială pentru succesul nostru. Luăm decizii de recrutare în funcție de experiența și abilitățile tale. Apreciem pasiunea ta de a descoperi, inventa, simplifica și construi. Protejarea confidențialității și a securității datelor tale este o prioritate majoră de lungă durată pentru Amazon. Vă rugăm să consultați Notificarea noastră de confidențialitate (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) pentru a afla mai multe despre cum colectăm, utilizăm și transferăm datele personale ale candidaților noștri.
Firma - Amazon Dev Ctr (Romania) SRL
Job ID: A2264834