Vendor Consultant with Italian

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rezumatul postului

DESCRIERE

Amazon este cea mai axată pe client. În lumina acestui fapt, compania oferă clienților noștri cei mai implicați – vânzători/vânzători (și nu numai) cel mai înalt nivel de servicii, încurajându-i să participe pentru a-și dezvolta afacerile pe Amazon.

Amazon Vendor Services (AVS) în parteneriat cu Retail Business Services (RBS) este un serviciu B2B plătit, care își propune să ajute furnizorii cheie să colaboreze cu Amazon.

Vendor Consultant (VC) va ajuta la modelarea și realizarea unei strategii de gestionare a pilonilor cheie de metrică pentru furnizorii Amazon AVS.

Abilități soft: strălucitor, obsedat de clienți, motivat și creativ. Vânzătorul Constant va interfața intern cu liderii echipelor RBS, Retail și Vendor Services și va fi responsabil pentru anumite aspecte ale afacerii furnizorului cu Amazon. Se va interacționa direct cu mai multe echipe interne pentru a optimiza afacerea pentru producătorii (furnizori) cheie pe Amazon.com.

Va concepe, crea și analiza o gamă largă de date, pentru a crește traficul furnizorului, cunoașterea mărcii, conversia clienților și veniturile pe Amazon. De asemenea, vor analiza aspectele strategice și operaționale ale afacerii lor cu Amazon, analiza cauzei principale a problemelor și oportunităților care afectează afacerea furnizorului. Consultantul furnizorului se va concentra pe aspectele strategice și operaționale ale gestionării relațiilor clienților cu furnizorii noștri.

Responsabilități cheie ale postului
  • Succesul va fi măsurat prin performanța echipelor tale interne în ceea ce privește valorile de intrare și impactul furnizorilor asupra creării unei experiențe excelente pentru clienți.
  • Parteneriat cu echipa Retail (AVS) pentru a gestiona relația cu furnizorii, promovând nevoile vânzătorului la Amazon.
  • Construiți canale de comunicare puternice la toate nivelurile, stabiliți așteptări adecvate, oferiți comunicări clare privind starea și gestionați un plan de creștere pentru furnizori.
  • Construiți și executați un plan de cont strategic care oferă oportunități de afaceri cheie și KPI relevanți pentru furnizori și Amazon.
  • Colaborați cu echipele/furnizorii interni Amazon pentru a îmbunătăți aspectele operaționale ale afacerii lor, oferind o experiență excelentă pentru consumator.
  • Efectuați o analiză aprofundată a problemelor gestionate de furnizori și dezvoltați recomandări și planuri de acțiune bazate pe date pentru a îmbunătăți experiența furnizorilor.
  • Oferiți un lider de gândire în ceea ce privește planificarea, foile de parcurs și execuția.
  • Stabiliți parteneriate pe termen lung cu partenerii furnizori cheie pentru grupul de furnizori gestionat.
  • Sprijiniți lansările de noi programe, categorii și caracteristici.
  • Efectuați WBR, MBR-uri regulate cu vânzătorii care evidențiază performanța metrică a afacerii și construiesc planuri de acțiune.
  • Influențarea metricii (capacitatea de a înțelege o metrică și de a crea previziuni realiste. Asumați-vă riscuri calculate și reacționați rapid cu noi planuri de acțiune).

Calificări de bază
  • Limba italiană B2 și nivel avansat de engleză.
  • Minim 2 ani de experiență relevantă în managementul furnizorilor, vânzări, comerț electronic, cont, management, dezvoltare afaceri, servicii B2B, logistică sau stoc
  • Abilități de comunicare: Abilitatea de a furniza o comunicare concisă și obiectivă cu părțile interesate și furnizorii. Luare puternică a deciziilor. Rezolvarea rapidă a problemelor (necesită cunoașterea instrumentelor noastre interne). Abilități de influență - influențare de metrică (capacitate de a înțelege o metrică și de a crea previziuni realiste. Asumați-vă riscuri calculate și reacționați rapid cu noi planuri de acțiune) și abilități de negociere.
  • Scufundați adânc. Identificați lacune și căutați soluții, utilizând mai multe canale. Navigare prin cuvinte cheie.
  • Analiza datelor. Abilitatea de a curăţa, analiza, interpreta şi oferi soluţii. Provocați și întrebați sursele de date pentru a ajunge la seturile de date potrivite.
  • Abilități Excel intermitente.
Calificări preferate
  • Licențiat
  • Expunerea la cumpărare, planificare și alocare, marketing sau comerț electronic va fi un plus
  • Cunoștințe avansate de Excel sau SQL
  • Lean Six Sigma
Amazon este un angajator cu șanse egale. Credem cu pasiune că angajarea unei forțe de muncă diverse este esențială pentru succesul nostru. Luăm decizii de recrutare în funcție de experiența și abilitățile tale. Apreciem pasiunea ta de a descoperi, inventa, simplifica și construi. Protejarea confidențialității și a securității datelor tale este o prioritate majoră de lungă durată pentru Amazon. Vă rugăm să consultați Notificarea noastră de confidențialitate (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) pentru a afla mai multe despre cum colectăm, utilizăm și transferăm datele personale ale candidaților noștri.


Firma - Amazon Dev Ctr (Romania) SRL

Job ID: A2226284

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Amazon pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Amazon pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Amazon locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?