Căutăm un
manager de marketing , care va fi responsabil de ideea și planificarea campaniilor de marketing orientate spre șofer, cum ar fi achizițiile online și offline, precum și planuri strategice de marketing pe termen lung și pilot. Veți lucra îndeaproape cu echipele noastre de marketing, produs și operațiuni pentru a planifica și implementa campanii de marketing pentru a obține, implica și păstra noi drivere. Căutăm pe cineva cu o ambiție puternică de a avansa lucrurile, în timp ce suntem curioși să descoperim noi canale cu rentabilitate ridicată a investiției pentru a implica mii de oameni.
Este o oportunitate interesantă, o dată în viață, de a avea un impact direct asupra creșterii afacerii noastre prin crearea de noi procese globale și lansarea de noi campanii de marketing.
Aventurile tale zilnice vor include:
- Creșteți vizibilitatea mărcii Bolt și afinitatea în rândul șoferilor
- Furnizarea de studii de piață, cazuri de afaceri și strategii de marketing pentru achiziționarea, integrarea și reținerea clienților potențiali
- Lucrați cu reclamele online și echipele de prezență pe web pentru a optimiza și scala achiziția
- Analizând eficiența campaniilor și ne asigurăm că campaniile noastre au rentabilitate pozitivă a investițiilor
- Efectuați buget și supravegheați campaniile offline locale orientate către șoferi
- Ajutați să descoperiți cele mai bune mesaje și elemente vizuale publicitare
- Analizați și analizați performanța tuturor activităților de marketing local
- Documentarea tuturor celor mai bune practici și împărtășirea acestora cu echipa
Ce căutăm:
- 3+ ani de experiență în marketing digital
- Experiență de bază cu achiziția de utilizatori online
- Experiență în identificarea de noi oportunități de afaceri, construirea de cazuri de afaceri, navigarea cu părțile interesate externe cheie și aducerea la viață a noi oportunități de afaceri
- Experiență cu diverse activități de marketing, inclusiv marketing de performanță, social media, copywriting, comunicări prin e-mail
- Cunoștințe solide de Excel/Google Sheets sau instrumente similare
- Planificarea proactivă și execuția campaniei
- Cunoașterea KPI-urilor de marketing (de exemplu, CPM, CPC, CPI, cLTV, ROI)
- Abordare bazată pe date și centrată pe client pentru urmărirea și analiza rezultatelor campaniei
- Atitudine puternică de auto-începător, atitudine de a face lucrurile și abilități bune de colaborare
- Excelente abilități de comunicare și redactare în limba engleză
Veți primi credit suplimentar pentru:
- Experiență anterioară în sectorul mobilității
- Experiență anterioară de marketing în aplicații