Veeam este un furnizor de top de software de backup și recuperare pentru medii virtuale, fizice și cloud.
Diferite departamente Veeam se ocupă de fiecare fază a ciclului de viață a soluției: dezvoltare și testare, implementare printr-o rețea extinsă de parteneri și asistență tehnică în mai multe limbi.
Veeam construiește produse pentru a face față provocărilor complexe de backup și management al datelor. Lucrăm cu virtualizarea VMware vSphere, Microsoft Hyper-V și Nutanix AHV; sisteme fizice Windows, Linux și Unix; Servere Active Directory, Exchange, SharePoint, SQL, Oracle și SAP HANA; cloud-uri publice Amazon, Azure și Google Cloud; și multe alte tehnologii care formează nucleul IT-ului modern.
Asistența tehnică pentru clienți este „linia fierbinte” a clienților noștri. Acesta este un departament care a revoluționat modul în care gândim suportul tehnic. Aceștia se confruntă cu realitatea provocatoare a asistenței individuale și lasă clienților noștri o impresie pozitivă, oferind feedback neprețuit dezvoltatorilor și testerilor.
Acum căutăm Virtualization Backup Engineer (vorbitor german).
Veeam Backup and Replication ( VBR ) este o soluție de încredere care ne permite să verificăm recuperabilitatea copiilor de rezervă, să recuperăm instantaneu și să testăm upgrade-urile într-un mediu izolat înainte de a le pune în producție. Inginerul de asistență tehnică VBR este un rol de încredere care oferă asistență tehnică colegilor profesioniști IT, folosind abilități ample și aprofundate de depanare și cunoștințe despre produs pentru a rezolva probleme tehnice provocatoare.
Sarcinile dvs. vor include:
- Efectuarea depanării și analizei, inclusiv investigarea fișierelor jurnal;
- Acționează ca punct focal tehnic în relațiile cu colegii profesioniști IT;
- Preluarea problemei sau a problemei clientului de la începutul unui caz de asistență prin rezolvare, depanare din partea noastră (în Veeam), precum și în componentele terță parte de la Microsoft și Vmware, verificând dacă problema este cunoscută sau necunoscută dacă este un defect dacă este cauzată de o configurare greșită, corectându-l ca scenariu de întrerupere/remediere și educarea clientului prin explicarea procesului și a lucrărilor de interacțiune;
- Documentarea tuturor interacțiunilor cu clienții cu acuratețe și în cadrul SLA în instrumentul nostru CRM.
Ce așteptăm de la tine:
- Germană și engleză fluentă (citit/scris/vorbit);
- Nivel avansat de utilizator sau administrativ cu următoarele domenii: Windows OS 2008(r2)/2012(r2)/2016;
- Cunoștințe practice TCP/IP (OS, configurare firewall) și configurare/rezolvare a rețelelor (NAT, porturi, DHCP, DNS);
- Ca plus, cunoștințe UNIX și/sau Linux, VMware ESX(i), Microsoft Hyper-V, administrare server Microsoft Exchange, Motoare de baze de date (SQL/Oracle);
- Abilitatea de a învăța, înțelege și explica rapid informații tehnice;
- Capacitatea și dorința de a prelua problemele clienților prin rezolvare;
- Abilități excelente de gestionare a timpului;
- Abilitatea de a lucra într-un mediu cu ritm rapid.
Noi oferim:
- Beneficiați de recompense excelente și compensații competitive;
- Bonus de bun venit in valoare de 2 salarii brute lunare;
- Module premium de asigurări de sănătate private pentru tine și copiii tăi;
- Plan personal de concediu pentru a vă recompensa loialitatea și 24 de ore de lucru suplimentare pentru activități de voluntariat;
- Tichete de masa;
- Creați-vă propriul pachet de beneficii, inclusiv acces la peste 5000 de opțiuni;
- Dezvoltați-vă cariera cu programe de formare continuă, platforme de învățare online, Bookster și multe alte programe care vă ajută să vă dezvoltați cunoștințele și setul de abilități;
- Simțiți-vă Veeamazing cu programul nostru de wellness, activitățile sponsorizate de companie și sporturile de echipă organizate;
- Mediu internațional cu atmosferă diversă din punct de vedere cultural și expunere la proiecte mari.
- Bucurați-vă de facilități moderne și băuturi răcoritoare gratuite, cum ar fi gustări, fructe și cafea delicioasă.