Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cariera ta este despre ceea ce vrei să fii și cine vrei să fii. Este vorba despre a-ți aduce abilitățile, curiozitatea și cel mai bun sine adevărat în munca ta.
Aici, îți vei combina ingeniozitatea cu cea mai recentă tehnologie pentru a crea lucruri incredibile.
În Accenture Operations, regândim modul în care lucrează oamenii și performanțele întreprinderilor, valorificând puterea datelor bogate pentru luarea deciziilor, tehnologie inovatoare și inteligență avansată a mașinilor.
Într-o eră în care oamenii sunt esențiali pentru succes, alăturați-vă unei echipe care acordă prioritate ingeniozității umane și încurajează o forță de muncă în care tehnologia ridică oamenii (nu invers), eliberându-i pentru o gândire mai creativă și o muncă interesantă.
Fiecare zi este un proces de creștere, fiind responsabil de:
Evaluează și procesează cererile de garanție care sunt transmise electronic de către dealeri clientului prin intermediul aplicației de garanție a dealer-ului de pe web a clientului;
Rezolva problemele dealerilor și răspunde la întrebările trimise printr-un sistem de comunicații electronice;
Execută sarcini suplimentare legate de garanție, fie sarcini în desfășurare, fie sarcini unice de proiect, așa cum este atribuit;
Efectuează toate lucrările conform politicilor și procedurilor stabilite, îndeplinind criteriile de performanță specificate pentru acuratețe și productivitate;
Asigurați-vă că obiectivele calitative și cantitative personale zilnice sunt atinse pentru toate sarcinile atribuite;
Susține colegii de echipă în atingerea cerințelor individuale și a obiectivelor echipei;
Comunicați cu șefii echipei în mod regulat, după cum este necesar;
Finalizați pregătirea continuă necesară și demonstrați cu succes cunoștințele și capacitatea de a progresa prin niveluri de revendicare de complexitate și dimensiune crescândă;
Interacționează cu personalul clienților și dealerilor, după cum este necesar;
Îndeplinește toate sarcinile într-un mod profesionist și politicos;
Primește și înregistrează problemele/cererile/problemele interne și/sau externe ale clienților și asigură documentarea adecvată.
Abilități care vă fac munca de succes:
Fluență în olandeză și engleză;
Cunoștință în aplicații informatice relevante (Internet Explorer, utilizarea Outlook, Microsoft Office);
Abilitati de comunicare verbala si scrisa;
Abilități de ascultare;
Rezolvarea și analiza problemelor;
Orientare catre client.
Cum ne pasă cu adevărat:
Urmează o călătorie a succesului. Învață, inovează, investește în tine și fă un pas înainte, mai aproape de obiectivele tale de viață.
Călătorește virtual pe tot globul, lucrând într-un mediu divers și multicultural.
Beneficiați de asigurări de sănătate și de sprijin din partea unui terapeut de sănătate mintală, pentru a vă menține viața echilibrată.
Distrează-te în timp ce lucrezi, participând la evenimente interne ale companiei, activități sportive și inițiative comunitare.
Economisiți bani făcând lucrurile care vă plac, având acces la diferite reduceri la produse și servicii.
Dacă vă plac vacanțele, momentele de bucurie și voluntariatul, (la fel ca noi) aveți acces la vouchere de călătorie, oportunități de voluntariat și multă distracție alături de echipa Accenture.
Bucurați-vă de alte pachete de beneficii personalizate, inclusiv tichete de masă, transport public, pensie privată, asigurare de viață, sală de sport, zile suplimentare de vacanță.
Pentru noi, ești cu adevărat uman. Alăturați-vă echipei noastre Accenture și înțelegeți-vă într-o călătorie de-a lungul vieții!