Warranty Claims Assessor with Dutch

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cariera ta este despre ceea ce vrei să fii și cine vrei să fii. Este vorba despre a-ți aduce abilitățile, curiozitatea și cel mai bun sine adevărat în munca ta.

Aici, îți vei combina ingeniozitatea cu cea mai recentă tehnologie pentru a crea lucruri incredibile.

În Accenture Operations, regândim modul în care lucrează oamenii și performanțele întreprinderilor, valorificând puterea datelor bogate pentru luarea deciziilor, tehnologie inovatoare și inteligență avansată a mașinilor.

Într-o eră în care oamenii sunt esențiali pentru succes, alăturați-vă unei echipe care acordă prioritate ingeniozității umane și încurajează o forță de muncă în care tehnologia ridică oamenii (nu invers), eliberându-i pentru o gândire mai creativă și o muncă interesantă.

Fiecare zi este un proces de creștere, fiind responsabil de:

  • Evaluează și procesează cererile de garanție care sunt transmise electronic de către dealeri clientului prin intermediul aplicației de garanție a dealer-ului de pe web a clientului;

  • Rezolva problemele dealerilor și răspunde la întrebările trimise printr-un sistem de comunicații electronice;

  • Execută sarcini suplimentare legate de garanție, fie sarcini în desfășurare, fie sarcini unice de proiect, așa cum este atribuit;

  • Efectuează toate lucrările conform politicilor și procedurilor stabilite, îndeplinind criteriile de performanță specificate pentru acuratețe și productivitate;

  • Asigurați-vă că obiectivele calitative și cantitative personale zilnice sunt atinse pentru toate sarcinile atribuite;

  • Susține colegii de echipă în atingerea cerințelor individuale și a obiectivelor echipei;

  • Comunicați cu șefii echipei în mod regulat, după cum este necesar;

  • Finalizați pregătirea continuă necesară și demonstrați cu succes cunoștințele și capacitatea de a progresa prin niveluri de revendicare de complexitate și dimensiune crescândă;

  • Interacționează cu personalul clienților și dealerilor, după cum este necesar;

  • Îndeplinește toate sarcinile într-un mod profesionist și politicos;

  • Primește și înregistrează problemele/cererile/problemele interne și/sau externe ale clienților și asigură documentarea adecvată.

  • Abilități care vă fac munca de succes:

  • Fluență în olandeză și engleză;

  • Cunoștință în aplicații informatice relevante (Internet Explorer, utilizarea Outlook, Microsoft Office);

  • Abilitati de comunicare verbala si scrisa;

  • Abilități de ascultare;

  • Rezolvarea și analiza problemelor;

  • Orientare catre client.

  • Cum ne pasă cu adevărat:

  • Urmează o călătorie a succesului. Învață, inovează, investește în tine și fă un pas înainte, mai aproape de obiectivele tale de viață.

  • Călătorește virtual pe tot globul, lucrând într-un mediu divers și multicultural.

  • Beneficiați de asigurări de sănătate și de sprijin din partea unui terapeut de sănătate mintală, pentru a vă menține viața echilibrată.

  • Distrează-te în timp ce lucrezi, participând la evenimente interne ale companiei, activități sportive și inițiative comunitare.

  • Economisiți bani făcând lucrurile care vă plac, având acces la diferite reduceri la produse și servicii.

  • Dacă vă plac vacanțele, momentele de bucurie și voluntariatul, (la fel ca noi) aveți acces la vouchere de călătorie, oportunități de voluntariat și multă distracție alături de echipa Accenture.

  • Bucurați-vă de alte pachete de beneficii personalizate, inclusiv tichete de masă, transport public, pensie privată, asigurare de viață, sală de sport, zile suplimentare de vacanță.

  • Pentru noi, ești cu adevărat uman. Alăturați-vă echipei noastre Accenture și înțelegeți-vă într-o călătorie de-a lungul vieții!

    Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Accenture pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Accenture pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are Accenture locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?