Descriere
▪ Planificarea și introducerea documentației de analiză (instrucțiuni de lucru, proceduri, formulare) și a echipamentelor de analiză (echipamente de testare, instrumente);
▪ Efectuarea de analize asupra pieselor folosind unelte specifice (unelte SW, echipamente de măsurare, altele);
▪ Analiza, administrarea si documentarea pieselor returnate de la client;
▪ Coordonarea actiunilor de analiza a reclamatiilor clientilor;
▪ Documentați și raportați în mod regulat starea analizei reclamațiilor;
▪ Face parte din echipa de rezolvare a problemelor.
Calificări
- Licență universitară tehnică;
- Cunoștințe electronice;
- Cunoștințe de software reprezintă un avantaj;
- Cunostinte echipamente de masura;
- Rezolvarea problemelor (5WHY, 8D, diagramă fishbone);
- Engleza nivel avansat;
- Abilități de prezentare.
Ceea ce oferim :
- Program de integrare într-o echipă profesionistă, tânără și dinamică;
- Salarii competitive (pe baza performanței) și beneficii;
- Sănătate și bunăstare (Asigurări private de sănătate și dentare, activități sportive etc);
- Oportunități de dezvoltare profesională (atât în zona tehnică, cât și în cea de conducere);
- Stabilitate;
- Mediu internațional de muncă și oportunități de călătorie;
- Pachet de relocare pentru non-timișoreni.