Responsabilitati
- Efectuează activități de back-office menite să identifice, să analizeze și să verifice nivelul de conformitate al documentelor furnizate de client.
- Verificați și asigurați-vă că informațiile sunt corecte și actualizate, efectuați verificarea antecedentelor persoanelor juridice/corporațiilor folosind instrumente adecvate;
- Efectuați diligența necesară față de client/diligența necesară îmbunătățită și îmbogățiți cererile de revizuire pentru a fi transmise echipei de verificare a calității.
- Menține cunoștințele de lucru privind combaterea spălării banilor / Biroul de control al activelor străine / reglementările locale și să le poți raporta la politicile și procedurile SG.
- Treceți la echipa de conformitate sau de sancțiuni (dacă este necesar) reflectând posibilele rezultate găsite în timpul screening-ului.
- Proprietatea de la capăt la capăt a fiecărui fișier gestionat ca parte a campaniei de revizuire, participați și contribuiți la întâlniri cu întâlniri Onshore și Offshore.
Profil necesar
- Nivel foarte bun de italiană (minim B1); buna cunoastere a limbii engleze ar constitui un avantaj;
- Abilitati excelente de comunicare atat scris cat si vorbit;
- Capacitatea de a asimila o varietate de procese (PRO, ENT, ASS);
- Foarte buna atentie la detalii;
- Abilitati de orientare la risc;
- Atitudine pozitivă și persoană cooperantă;
- Capabil să lucreze în mediu de înaltă presiune;
- Experienta in proiect KYC este un plus;
- Cel puțin „în conformitate cu așteptările” în cele din urmă evaluarea anuală a performanței.
De ce să ni se alăture
SG GSC este o companie certificată Great Place to Work®. Aici veți găsi un loc de muncă și o cultură flexibile, autonomie, oportunități constante de învățare, dinamism și oameni talentați, făcând din această experiență un adevărat accelerator de carieră. Veți descoperi, de asemenea, toată diversitatea afacerilor noastre, într-un sector aflat în continuă evoluție și inovație.
Dacă ai chef să-ți urmezi obiectivele cu ambiție, atunci ai ajuns la locul potrivit.
În plus, te vei bucura de toate beneficiile noastre:
- compensare competitivă și remunerație, inclusiv bonus anual de performanță;
- plan de asistență medicală preventivă și asigurări de sănătate și de viață de grup;
- gamă largă de beneficii flexibile într-un buget lunar;
- beneficii de birou, programe de bunăstare și sănătate mintală;
- diverse beneficii sociale și bonusuri pentru evenimente personale sau de familie;
- Opțiuni de la 9 la 5 zile lucrătoare și lucru de la domiciliu cu bonus de activare la îmbarcare;
- concediu suplimentar plătit și neplătit, inclusiv concediu sabatic;
- oportunități de învățare și creștere bazate pe dezvoltare individuală și planuri de carieră;
- acces nelimitat la diverse resurse eLearning.
Perspectivă de afaceri
Suntem convinși că oamenii sunt motorii schimbării și că lumea de mâine va fi modelată de toate inițiativele lor, de la cele mai mici până la cele mai ambițioase.
Indiferent dacă ne alăturați pentru o perioadă de luni, ani sau întreaga carieră, împreună putem avea un impact pozitiv asupra viitorului. Crearea, îndrăzneala, inovarea și acțiunea fac parte din ADN-ul nostru.
Dacă și tu vrei să fii implicat direct, să crești într-un mediu stimulant și îngrijitor, să te simți util în fiecare zi și să-ți dezvolți sau să-ți consolidezi expertiza, te vei simți ca acasă la noi!
Încă ezită?
Trebuie să știți că angajații noștri pot dedica mai multe zile pe an acțiunilor de solidaritate în timpul programului de lucru, inclusiv sponsorizarea persoanelor care se luptă cu orientarea sau integrarea profesională, participarea la educația financiară a tinerilor ucenici și împărtășirea abilităților lor cu organizații de caritate. Există multe modalități de a te implica