Workplace Supervisor

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea companiei

La Ubisoft Bucharest, creăm jocuri care ajung la milioane de oameni din întreaga lume. Lucrăm cu cele mai importante studiouri globale Ubisoft la proiecte care modelează industria divertismentului. De la Assassin's Creed și Tom Clancy's Ghost Recon, până la Watch Dogs, Just Dance și multe altele, alăturați-vă nouă în crearea următoarelor titluri mari din gaming.

Descrierea postului

Viața ta la Ubi:

Te vei alătura echipei Ubisoft Craiova și te vei asigura că timpul petrecut la birou este cea mai bună experiență pentru colegii noștri.

Misiunea ta principală:

  • Supravegherea operațiunilor de zi cu zi ale departamentului administrativ și ale personalului.
  • Mentinerea unei relatii apropiate cu echipa de intretinere a Proprietarului;
  • Dezvoltarea, revizuirea și îmbunătățirea sistemelor, politicilor și procedurilor administrative;
  • Asigurarea că biroul este aprovizionat cu proviziile necesare și că toate echipamentele funcționează și sunt întreținute corespunzător;
  • Lucrul cu superiorul direct pentru stabilirea bugetelor, monitorizarea cheltuielilor și a altor cheltuieli;
  • Planificarea, programarea și promovarea evenimentelor de birou, inclusiv întâlniri, conferințe, interviuri, orientări și sesiuni de formare;
  • Colectarea, organizarea și stocarea de informații folosind computere și sisteme de arhivare;
  • Supravegherea proiectelor speciale și urmărirea progresului către obiectivele companiei;
  • Dezvoltarea și extinderea competențelor prin implicarea în oportunități educaționale.
  • Înregistrează toate bunurile în sistemul intern, pe baza documentelor și recepției fizice a mărfurilor;
  • Pregătește toate documentele justificative pentru urmărirea activelor;
  • Verificați mărfurile și atașați etichetele;
  • Sortați materialul în funcție de dimensiune, tip, stil, culoare sau cod de produs;
  • Identificați daune, pierderi sau surplus de bunuri și materiale depozitate în depozit;
  • Mentine un control strict asupra nivelurilor de inventar;
  • Ambalați articolele și pregătiți-le pentru expediere;
  • Ține evidența tuturor mișcărilor echipamentelor din companie și ține documentația și sistemele, actualizate;
  • Asigurați-vă că toate comenzile sunt gestionate către clienții interni în timp util;
  • Identificați discrepanțe între înregistrările de inventar și luați măsuri.

Calificări

Valoarea profesională pe care o aduci:

  • Experiență relevantă într-un rol similar;
  • Cunoștințe în utilizarea aplicațiilor Microsoft Office;
  • Experiență în stabilirea/supravegherea bugetelor și urmărirea progresului

Valoarea personală pe care o aduci:

  • Excelente abilități interpersonale și de comunicare;
  • Etică puternică a muncii;
  • Abilitatea de a naviga într-un mediu rapid și agil;
  • Atitudinea de rezolvare a problemelor;
  • Mod de lucru proactiv, bune abilitati organizatorice

Informații suplimentare

Ce oferim beneficii înțelept?

  • Tichete de masa in valoare de 20 ron/zi
  • Acces la sistemul medical privat și tarife speciale de abonament pentru membrii familiei
  • Asistență medicală la fața locului
  • Abonament World Class Bronze
  • Fructe și cafea gratuite la birou
  • Bonusuri bazate pe performanță
  • Program cuprinzător de bunăstare (inclusiv fitness fizic, sănătate mintală, educație financiară și comunități interne)
  • Asigurare de viata
  • Biciclete Ubisoft, inchiriere gratuita
  • Locuri de parcare pentru autoturisme, biciclete, motociclete
  • Un mediu de lucru grozav, cu un loc impresionant de lucru în birourile noastre din Jiului 8
  • Muncă hibridă (de acasă/ de la birou, program confirmat cu liderul echipei/managerul)
  • Jocuri video și console de împrumutat
  • Acces la jocurile Ubisoft prin propriul cont Uplay
  • Bookster (împrumuta gratuit cărți, livrate acasă sau la birou)
  • Cursuri de franceză gratuite la interne
  • Acces la formare specializată și cărți despre diverse abilități legate de muncă
  • Oportunități anuale de dezvoltare și acces la mai multe căi de carieră și certificări tehnice
  • Oportunități de mobilitate internațională și misiuni
  • Cantina la fața locului cu reduceri speciale
  • Studioul a oferit zile libere, confirmate anual pentru diferite evenimente
  • Concediu de studii
  • Sărbătoare de Crăciun/Paște cu un cadou special
  • Sprijin financiar specific pentru diferite evenimente din viața ta
  • Reducerile partenerilor

Despre noi

Cei 20.000 de membri ai echipei Ubisoft, care lucrează în peste 30 de țări din întreaga lume, sunt legați de o misiune comună de a îmbogăți viața jucătorilor cu experiențe de joc originale și memorabile. Angajamentul și talentul lor au dat viață multor francize apreciate, cum ar fi Assassin's Creed, Far Cry, Watch Dogs, Just Dance, Rainbow Six și multe altele care vor urma.

Ubisoft este un angajator cu șanse egale care consideră că mediile și perspectivele diverse sunt esențiale pentru a crea lumi în care atât jucătorii, cât și echipele se pot dezvolta și se pot exprima.

Dacă sunteți încântat de rezolvarea provocărilor care schimbă jocul, de tehnologii de ultimă oră și

de depășirea granițelor divertismentului, vă invităm să vă alăturați călătoriei noastre și să ne ajutați să creăm necunoscutul.

Găsiți-ne pe Facebook, Instagram și LinkedIn, vedeți cum facem lucrurile, cum ne place să ne distrăm și alăturați-vă nouă!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Ubisoft pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Ubisoft pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Ubisoft locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?