WW Customer Disputes & Escalations Coordinator

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Coordonator al disputelor cu clienții și al escaladei WW

București, România


Echipa ta

În acest rol vei face parte dintr-o echipă de aproximativ 4 membri: colaboratori individuali permanenți cu expertiză în domeniu; cu sediul in Bucuresti. Echipa va fi condusă de un manager WW Customer Disputes & Escalations, raportând în grupul Order to Cash – Quality Assurance din cadrul Customer Operations.


Impactul tău

Coordonatorul litigiilor și escaladelor va fi un profesionist creativ, de rezolvare a problemelor, pozitiv și entuziast și partener de afaceri în cadrul unei echipe administrative de asigurare a calității. Echipa va defini, coordona și monitoriza acțiunile, în colaborare cu diverse organizații de afaceri, necesare soluționării litigiilor și escaladelor clienților.

În plus, acest rol lucrează îndeaproape cu alți lideri de departament PTC în determinarea analizei cauzei principale pentru dispute și escalade și va participa și va conduce la proiecte și programe interfuncționale pentru soluționarea acestora.

Această echipă va locui în PTC Q2C și va include experți în domeniu în managementul licențelor, operațiuni de vânzări, succesul clienților, operațiuni cu clienții, credit și încasări, conturi de încasat etc.

Poziția va cere candidatului selectat să colaboreze îndeaproape cu alte funcții PTC Global pentru a influența satisfacția clienților prin sprijinirea afacerii PTC cu administrarea comenzilor de achiziție, corecții de facturare, corectări ale drepturilor de licențiere, controale interne și alte activități administrative de îngrijire a clienților.

Întrucât Echipa este o organizație destul de nouă pentru PTC, există o așteptare ca domeniul de aplicare să se schimbe și să evolueze, în timp ce PTC investește, de asemenea, mult în sisteme și îmbunătățiri ale proceselor care vor elimina de la bază provocările pe care această echipă le va depăși prin ad-hoc, temporar. soluții alternative. În acest sens, PTC a inițiat recent un program numit BOSS, Business Operations Subscription Systems: acesta este un mare, de 4-5 ani.

întreprinderea va moderniza și îmbunătăți operațiunile cu clienții, AR, prețurile, procesele și sistemele noastre. Această echipă va „informa” echipa șefului, dar nu va face parte din ea.


Ziua ta


  • Sprijiniți echipa de dispute și escaladare a clienților pentru a atinge în mod continuu excelența operațională și pentru a stimula îmbunătățirea continuă pentru îmbunătățirea proceselor și a serviciilor interne și externe pentru clienți
  • Supraveghea, coordonează și monitorizează acțiunile, în colaborare cu diverse organizații de afaceri, necesare pentru a rezolva disputele și escaladarea clienților
  • Asumați un rol de colaborare activ în proiectele de echipă interfuncțională pentru a ajuta la îmbunătățirea calității, a proceselor și a inițiativelor
  • Întăriți o cultură centrată pe client în organizația noastră, care construiește relații de mare colaborare cu vânzări, finanțe, operațiuni și alte părți interesate cheie
  • Oferă atenție orientată către client și dezvoltă relații pozitive cu părțile interesate interne
  • Comparați procesele interne cu cele mai bune din clasă și conduceți echipa în consecință pentru a îmbunătăți performanța și/sau economiile de costuri prin bugetare și control
  • Participa la crearea si atinge obiectivele trimestriale ale KPI pentru echipa
  • Lucrează la proiecte și dezvoltă soluții la probleme de complexitate limitată într-un rol de suport.


Abilitățile și cunoștințele tale


  • Licență, în finanțe, contabilitate sau în domeniul afacerilor
  • Experienta de peste 2 ani in roluri similare
  • Experienta in credit si colectare de dorit
  • Etică de lucru puternică într-un mediu cu ritm rapid, cu accent pe acuratețe și atenție la detalii
  • Excelente abilități de organizare și de gestionare a timpului
  • Experiență în utilizarea Microsoft Office Suite, de preferat abilități de nivel mediu cu Excel
  • Se preferă experiență cu Oracle sau un sistem ERP echivalent
  • Experiența cu Salesforce ar fi un avantaj
  • Experiență de lucru în conformitate cu Acordul privind nivelul de servicii (SLA), Indicatorii cheie de performanță (KPI) și valorile de performanță
  • De preferat experiență anterioară în proiect

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PTC pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PTC pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PTC locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?